Gör om, fixar, donar..

Som ni ser har jag ändrat tema. Igen. Men detta var sista gången, för detta är jag riktigt nöjd med. Jag har dock inte hunnit fixa nån header än, tar det imorgon. Har ni tips på förbättringar till bloggen tar jag gärna emot dom, feedback är alltid bra! 

Förövrigt har vi så smått börjat med kedjor till programmet. Kedjor är två eller fler tricks som sammanlänkas och görs i en följd. När en kan kedjorna separat och det funkar bra länkar en ihop två kedjor så att de bildar en ny osv. Tillslut står en där med ett färdigt program (förhoppningsvis). Det går ganska bra, övergångarna är kluriga så det får vi jobba på, måste även dra ut intervallerna med godisbelöning eftersom det saktar ner oss avsevärt…

Men allt detta får tänkas på imorgon då vi nu ligger i sängen och ska sova. Imorgon slutar jag sent så det blir en ganska tråkig dag för Loke, funderar på om vi ska göra några sökövningar på kvällen men vi får se. Annars hittar vi på nåt annat roligt, kanske filmar en del 😉

Kommentera

